Klantenservice engel

Functieomschrijving

Vind jij het leuk om een engel te zijn voor klanten en ze te helpen bij de meest uiteenlopende vragen over ons brede assortiment? En kun je makkelijk schakelen tussen telefoon, e-mail en chat. Dan hebben wij voor jou als klantenservice engel een mooie plek in de textielhemel. 


Wie zijn wij?

Onze textielhemel op aarde is een internationaal bedrijf. Internationaal? Ja, je leest het goed. Met de feeling van een familiebedrijf. De engelen die bij ons werkzaam zijn, zijn tussen de 21 en 50+ jaar en kunnen het goed met elkaar vinden. We zijn dan ook een hecht team.

Ons bedrijf groeit enorm, en je raadt het al, ook internationaal. In de laatste drie jaar is onze webwinkel uitgegroeid tot de grootste van de Benelux. En daar zijn we best trots op. 

We verwelkomen graag nieuwe specialisten en vakidioten in ons team met jonge en ambitieuze mensen met verschillende expertises. Zo groeien we in onze kennis en verbreden we onze horizon.

Als bedrijf motiveren en inspireren we elkaar. Zodat we het beste in onszelf naar boven kunnen halen. We geloven namelijk in de kracht van het individu; pas wanneer je jezelf bent kun je excelleren. En dat is nou precies wat we graag doen/willen, elkaar inspireren, open staan voor nieuwe mogelijkheden en elkaar de ruimte bieden om te ontwikkelen. Gezamenlijk hebben we verschillende doelen en missies die we door het combineren van onze kennis en kracht realiseren.


Wat ga je bij ons doen?
Als klantenservice engel ben je bekend met geduld, empathie en klantvriendelijkheid. Je voornaamste taak is het helpen en het te woord staan van onze klanten. Zij hebben vragen, opmerkingen en helaas soms ook klachten. Jij bent voor onze klanten het eerste aanspreekpunt. En we vinden dat de volgende onderdelen daar bij horen;

  • Ervoor zorgen dat de klant perfect te woord wordt gestaan en de vragen correct beantwoord worden
  • Op een professionele en vriendelijke manier omgaan met onze klanten
  • Het actief luisteren naar hun vragen en eventuele problemen.
  • Actief zijn op onze chatfunctie. En proactief benaderen van klanten die onze website bezoeken 
  • Samenwerken met ons gehele team om bekend te zijn met nieuwe producten, diensten en richtlijnen
  • Hulp en oplossingen aanbieden in overeenstemming met ons klantenservice beleid 
  • Onze klantenservice is dagelijks geopend van 9 tot 9 

Functievereisten

Wie ben jij?

  • Je bent communicatief sterk en je wordt warm van contact met klanten
  • Je hebt een sterk inlevingsvermogen en gaat altijd op zoek naar de beste oplossing voor iedere situatie
  • Je opereert fijn en snel binnen ons team. 
  • Je kent geen problemen in het werk als engel, alleen maar kansen om te verbeteren
  • Je bent niet bang om soms een tandje bij te zetten
  • je bent bereid te werken tussen 9 tot 9 en in het weekend
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Tilburg
  • Affiniteit met textiel is natuurlijk een flinke pré (maar we inspireren je graag 😉)


Wat kan je van ons verwachten?

Nu je weet wat we van jouw verwachten, ben je vast benieuwd wat je hiervoor terug kunt krijgen. Want met fun alleen kun je de maandelijkse huur niet betalen. Wat mag je van ons verwachten?

  • Een textielhemel waar menig stoffenliefhebber 'u' tegen zegt
  • Een marktconform salaris dat bij jou, je functie en het aantal uur past
  • Een afwisselende functie van 32-38 uur
  • Veel ruimte voor eigen ideeën, invulling en creativiteit
  • Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
  • En als het weer kan, bitterballen op de vrijdagmiddag

De kans om deel uit te maken van een innovatieve, professionele en groeiende organisatie